Online
Zoom gela
DOHAINIK bazkide diren enpresentzat
95€ bazkide ez diren enpresentzat (BEZa salbuetsia)
95€ bazkide ez diren enpresentzat (BEZa salbuetsia)
Lehen inpresioak kontatzen du, eta lehen inpresio digitalak ere bai. Bilatu zure izena Googlen, eta ziurrenik lehen emaitzen barruan agertuko da zure profila Sare honetan. Horrela ez bada, galdetu zer egiten ari zaren aukera horiek galtzeko.
Baina zein profesionalek izan beharko lukete profila LinkedInen? Nola sortzen dut profil profesional bat LinkedInen? Zer da garrantzitsua profilaren atal bakoitzean jartzea nire xede-publikoa inpaktatzeko?
HELBURUAK:
- LinkedIn-en profil profesional bat sortzeko gakoak ezagutuko dituzu, zuzentzen zaren publikoa erakarriko duena, zure ordez eguneko 24 orduetan, atsedenik gabe, urtean 365 egun, sal ditzan.
- Jakingo duzu zergatik LinkedIn-en estrategia guztien hasiera profil profesionalean dagoen eta zergatik den garrantzitsuena LinkedIn-en.
- Adibideekin egiaztatuko duzu nola lor dezakezun ahalik eta kontaktu gehien erakartzea zure profila bisitatu eta identifika dezaten.
- Zure profila garatzen ikasiko duzu, profesional batek zure ezaugarriak dituen norbait bilatzen duenean bere posizionamendua onena izan dadin.
- Argi izango duzu zein den profil profesionalaren balioa merkatuarekin konfiantzazko harreman bat sortzen hasteko orduan.
PROGRAMA:
- Linkedin Bai ala ez? Zalantzarik gabe BAI
- 3 hankako aulkitxoa.
- Lehen hanka: profil pertsonala eta enpresaren profila
- Bigarren hanka: kontaktuen sarea.
- Hirugarren hanka: sarean parte hartzea.
- Zure profilera trafikoa eramateko 3 elementu.
- SEO posizionamendua.
- Profilaren URLa sustatzea.
- Argitalpenak sortzea
- Lanbide-profilaren atal bakoitzaren garrantzia
- Lanbide-profilaren hedapena
HIZLARIA: Borja Rodrigo, RINGSPANN IBERICAko zuzendari nagusia https://www.linkedin.com/in/borjarodrigo/