Negozio orok, interneten zein offlinean, bezeroak erakartzeko estrategia bat izan behar du, eta edukia funtsezko pieza da horretarako. Berdin dio enpresaren tamaina. Argitaratzeagatik argitaratzea, edozein negoziori eraginkortasun (eta errentagarritasun) handia kentzen dion errore oso arrunta zer den eta nola den pentsatu gabe. Hala ere, edukiak sareetan argitaratzea oso lan garrantzitsua da edozein negozioren interesetarako, batez ere gaur egungo une konplexuetan.
Tailer praktiko honekin, parte-hartzaile bakoitzak bere bezeroen arreta bere produktu edo zerbitzuetara erakartzeko gakoak ikasiko ditu, zure helburuak lortzeko sortutako edukien bidez.
Tailerraren helburuak:
– Konfiantza irabaztea eta sormena desblokeatzea
– Balio-edukiak sortzeko arauak ezagutzea
– Hitzen boterea aurkitzea
– Konbentzitzeko idazketaren gakoak praktikatzea