Hizlaria: Cristina Delgado- Women in Retail-eko lehendakaria
20 urteko esperientzia du retail enpresen zuzendaritzan, besteak beste, Decathlon eta Media Markt multinazionaletan. Espainiako Retail Elkartea 3 urtez zuzendu ondoren, 2023ko urtarrilean «Women in Retail» sortu zuen, retail sektoreko emakumeen komunitatea, emakumeen lidergoa, esperientzia eta talentua sustatzeko helburuarekin, taldeen animazioa eta lidergoa, finantza-emaitzak eta enpresen erantzukizun soziala eta jasangarritasuna bultzatzeko.
Hitzaldia:
Cristina Delgadok aurkeztuko duen hurrengo hitzaldian, retail munduan ikuspegi iraultzaile bat aztertuko dugu, produktuen eta zerbitzuen salmenta hutsetik haratago doana, esperientzia paregabe eta pertsonalizatuen sorkuntzan murgiltzeko. Ekitaldi hau ikasteko eta sortzeko aukera izateaz gain, txikizkako merkataritza ulertzeko modua esperimentatu eta berrasmatzeko aukera ere izango da.
Retaila aldaketa handiko une batean dago, eta helburua ez da zarata gehiago egitea soilik, soinu desberdina egitea baizik. Aro honetan, bezeroen esperientziaren pertsonalizazioa lehiarako abantaila baino gehiago da; premia bat da. Enpresak egokitu egin behar dira kontsumitzaileen eguneroko bizitzan arlo fisikoa eta digitala integratzen dituen ekosistema batean nabarmentzeko.
Datu argigarri bat da denda fisikoetako erosketen % 85ek online kanalen eragina dutela, eta horrek aurrez aurreko merkataritzaren etengabeko garrantziari buruz hausnartzera garamatza. Nahiz eta lineako erosotasuna eta, askotan, erosotasun gutxiago izan, jendeak denda fisikoak aukeratzen jarraitzen du. Arrazoia? Produktuarekiko eta zerbitzu pertsonalizatuarekiko zuzeneko elkarreraginak ematen duen konfiantza eta komenigarritasuna.
Halaber, emakumeen lidergoa, esperientzia eta talentua nola bultzatu ere aipatuko dugu, lantaldeen animazioan eta lidergoan, finantza-emaitzetan eta retaileko enpresen erantzukizun sozialean eta jasangarritasunean modu positiboan lagunduz.