HIZLARIA: Amaia Garcia Dosouto. Markting eta estrategia digitaleko espezialista. @notepierdasenlasredes
Zure bezero gehienek WhatsApp duen smartphone bat dute. Ikerketa Soziologikoen Zentroaren arabera, telefono mugikorren erabiltzaileen % 90,8k erabiltzen dute, eta sare sozial nagusia da, Facebooken aurretik.
Facebookeko eta Instagrameko ekosistemakoa da, eta aldaketak iragartzen ari dira, eta laster are interesgarriagoa egingo dute tresna komertzial gisa; beraz, merezi du gure marketin-kanaletan integratzea.
Nola aprobetxa dezakegu?
EGITARAUA:
- WhatsAppen alde onak eta txarrak komunikazio-kanal gisa.
- WhatsApp tresna komertzial gisa erabiltzean kontuan hartu beharreko lege-alderdiak
- Nola sustatu zure bezeroek WhatsApp bidez konektatzea.
- Komunikazio pertsonalizaturako datu-baseak eta segmentazioa sortzea.
- WhatsApp Business, enpresentzako aplikazio ofiziala: etiketak, produktuen katalogoa, enpresaren aurkezpena…
- WhatsApp webgunearekin lan egitea errazten digu hainbat gailutan.
- Gomendioak eta jarraitu beharreko urratsak Whastappekin promozio-kanpaina bat abiarazteko