DATAK: 2021eko irailaren 20, 22 eta 27a
Negozio orok, Interneten zein kanpoan, bezeroak erakartzeko estrategia bat izan behar du, eta edukia funtsezko pieza da horretarako, berdin dio enpresaren tamaina.
Argitaratzeagatik argitaratzea, zer eta nola pentsatu gabe, akats arrunta da. Hala ere, edukiak sare sozialetan argitaratzea oso zeregin garrantzitsua da edozein negozioren interesetarako. Tailer praktiko honen bidez, edukien bidez zure produktu edo zerbitzuei buruzko bezeroen arreta erakartzeko gakoak ikasiko dituzu.
Tailer honek pertsuasio-komunikazioaren sekretuak ikasteko gogoa duten merkatariei zuzenduta dago.
HELBURUAK:
- Konfiantza irabazi eta sormena desblokeatu
- Baliozko edukiak sortzeko arauak ezagutzea
- Hitzen boterea aurkitzea
- Idazkera konbentzigarriaren gakoak praktikatzea
PROGRAMA:
Bi orduko hiru saioko formatuarekin, prestakuntza-ekintza honek modu praktikoan honako hau jorratuko du:
- Nola idatzi zure bezeroentzat eta nola egokitu zure testuak zure enpresaren irudira
- SEOk edukian duen garrantzia
- Titularra, edukia bezain garrantzitsua
- Zer eduki aukeratu eta berrikuspenaren funtsezkoena
PRESTATZAILEA: Esther Torres – Online komunikazioko espezialista