Bezeroekiko eta enpresako kontaktuekiko harremanak gero eta tresna digital gehiago eskatzen ditu, hala nola mezu elektroniko marketina. Harremanetarako modu hori tresna profesional, erraz eta doakoekin egin daiteke, hala nola Mailchimp, errentagarritasuna eta negozio txikiarentzako aurrerapen handia dakarrena.
Tailer praktiko honetan, haren funtzionamendua, erabilera eta marketinaren aukerak azalduko dira, modu errazean, eta, zehazki, Mailchimp doako tresna erabiliko dugu.
HELBURUAK:
– Emailing kanpainak modu praktiko eta errazean egitea.
– Emailing tresna profesional bat kudeatzen ikastea.
– Norberaren bezeroengan modu segmentatuan inpaktua nola lortu jakitea.
– Emailing ekintzen errentagarritasuna nola neurtu eta ikusi.
PROGRAMA
- EMAIL marketinerako sarrera
- EMAIL marketina eta egungo legerian
- Nola konbinatu emailinga enpresaren estrategian
- Mailchimp, emailingerako tresna
- Datu-base propioak.
- Nola diseinatu e-mail marketineko estrategia bat harpidedunak erakartzeko
- Diseinua eta testuak, e-mail marketineko ekintzara deituz
- E-mailak bidaltzeko kanpainak, sinpleak eta aurreratuak
- EMAIL marketing kanpainen bidalketaren arrakastaren neurketak
- Kanpaina onak egiteko tresnak eta trikimailua
EMAILEA: Juanfran Ruiz Rodriguez -Marketin Digital, SEO eta Datuen Analisian Espezialista