Online
Zoom gela
DOHAINIK Bizkaiko merkataritza saltokientzat
13/06/2022
14:15-16:15
HELBURUAK:
- Bezeroei arreta ematean zer alderdi zaindu behar diren, ezaugarriak, onurak eta oztopoak jakitea.
- Esperientzia pilotu berriak kontzeptualizatzea, saltokiek beren instalazioetan bezeroei ematen dieten arreta hobetzeko aukera izan dezaten.
- Salmenta-prozesuaren fase guztiak kontuan hartzea eta xehetasunak ezagutzea, erosketa-esperientzia egokia sortzeko.
- Gure dendan bezeroarenganako arreta aztertzen eta hobetzen lagun diezaguketen teknikak ezagutzea.
TAILERRAREN PROGRAMA:
- Zer transmitituko dugu?
- Kanpotik
- Behin barruan
- Salmenten argumentarioa hasieratik amaierara:
- Gorputz hizkuntza
- Lehen Kontaktua
- Aholkularitza
- Salmenten itxiera
- Gorabeherak edo eragozpenak kudeatzea.
- Bezeroei arreta emateko funtsezko 10 jardunbide on.
- Inoiz gertatu behar ez luketen 10 jardunbide txar.
- Bezeroarentzako arreta, Erosketa-Esperientzia gisa.
- Emozioak neur ditzakegu?
- Gamifikazioa eta leialtasuna merkataritzan
- Mystery Shopper tresna gisa