Gaur egun, ezin duzu sare sozialetan ikusgarritasuna lortu publizitatearen osagarririk gabe, batez ere Facebooken eta Instagramen. Ezagutu zure bezero potentzialentzat benetan garrantzitsuak diren iragarkiak nola sortu eta bultzatu zure negozioaren ikusgarritasuna.
Tailer honetan horman bertan iragarkiak egiten ikasiko dugu («sustatu argitalpena») edo Facebookeko Iragarki Zentrotik hutsetik. Sare sozialetako publizitatearen potentziala zein den ulertuko duzu, noraino iritsi nahi duzun erabaki ahal izateko. Errazenetik aurreratuenera.
PROGRAMA
- Facebookeko eta Instagrameko publizitatearen ezaugarriak
- Inspiratzeko adibide batzuk
- Gure iragarkia sortu aurretik: helburua, mezuaren diseinua eta sormena eta segmentazioa.
- Facebookeko eta Instagrameko gure hormatik iragarki bat egiteko jarraitu beharreko urratsak
- Facebookeko Iragarki Zentroa:
- Iragarkiak sortzea
- Publikoak sortzea
EMAILEA: Amaia García Dosouto. @notepierdasenlasredes. «No te pierdas en las redes» zuzentzen du, Euskal Autonomia Erkidegoan 300 saltoki baino gehiago digitalizatzen lagundu baitute. Soziologoa da, Estrategia Digitalean espezializatua. Negozioetarako estrategiak diseinatzen ditu, eta baliabide digitalen gaineko kontrola lortzeko aholkuak, forma eta laguntza ematen ditu.