Facebookek eta Instagramek funtzionalitate indartsuak eskaintzen dizkigute gero eta iragarki garrantzitsuagoak egiteko eta gure aurrekontua behar bezala bideratzeko.
Tailer hau sare horietan publizitatea erabili dutenei eta iragarkien emaitzak optimizatzeko dituzten aukeretan sakondu nahi dutenei zuzenduta dago.
PROGRAMA
• Facebookeko eta Instagrameko publizitatearen ezaugarrien eta gure xede-publikoarentzat garrantzitsuak diren iragarkiek egiten dituzten gakoen errepaso laburra.
• Inspiratzeko adibide batzuk
• Facebookeko iragarkien administratzaileak publizitate-kanpaina bat abiarazteko egin beharreko urratsak.
• Nola sortu Audientziak edo Publikoak gure negozioarekiko interesa erakutsi duten gure iragarkietarako, “berrmarketina” egiteko.
• Nola pertsonalizatu gure iragarkien txostenak, gure iragarkien errentagarritasuna hobeto ulertzeko.
• Nola neurtu gure iragarkien arrakasta eta nola optimizatu inbertsioa?