Eduki estrategiarik gabe, egunero inprobisatuko dituzu zure argitalpenak. Ziur aski, ez zara lortzen ari lor zenezakeen ikusgarritasun guztia, ezta jende egokiarengana iristen ere, eta ezingo duzu baloratu zure helburuetarantz aurrera egiten ari zaren.
Edukien estrategia bat definitzen ikasteak aukera emango dizu zure lana hobeto antolatzeko, jorratzen dituzun gaien eta zure negozio-helburuen arteko harremanaren ikuspegi argia izateko eta sare sozialetan inbertitzen duzun denbora eta dirua errentagarria den behar bezala neurtzeko.
PROGRAMA
• Zer bilatzen dute sare sozialen erabiltzaileek
Markak eta negozioak?
• Bideragarritasunak nola funtzionatzen duen sare sozialetan
• Sare sozialetan zure lana gidatu behar duten oinarriak
• Nola definitu zure eduki-ildoa ikusgaitasun handiagoa lortzeko? Ekitaldia
Jarraibide praktikoa.
• Epe luzerako eta aldi baterako kanpainetarako edukien estrategien adibideak
• Edukien plangintza. Zergatik den interesgarria eta nola gauzatu
• Sareetan egiten dugun lanaren bilakaera neurtzeko adierazle nagusiak.
• Gure edukiak sare sozialetan kudeatzea erraztuko diguten tresnak
IRAKASLEA: Amaia García Dosouto. @notepierdasenlasredes », eta Euskal Autonomia Erkidegoko 300 saltoki baino gehiago digitalizatzen lagundu dute. Soziologoa da, Estrategia Digitalean espezializatua. Negozioetarako estrategiak diseinatzen ditu, eta baliabide digitalen gaineko kontrola lortzeko aholkuak, forma eta laguntza ematen ditu.