TikTok eduki-sortzaile sortzaileenak biltzen dituen eta joera digital garrantzitsuenetako batzuk sortzen dituen erreferentziazko sare sozial bihurtu da. 2016an abiarazi zen, eta hilean 800 milioi erabiltzaile aktibo baino gehiago ditu mundu osoan. 2021ean, eztanda globalaren urtean, TikTok Google eta YouTube (Cloudflareren datuen arabera) ahalguztidunak baino trafiko handiagoa izan zuen eta transakzio ekonomikoetan sare sozial liderra da. Denda asko ari dira mundu osoko bezeroengana iristen laguntzen digun sare horretan sartzeari etekina ateratzen, batez ere gazteengana (TikTok erabiltzaileen % 41 16 eta 24 urte bitartekoak dira). Hala ere, gero eta adin-tarte gehiagotara zabaltzen ari den sarea da, eta gero eta eduki gehiago aurki ditzakegu.
Ikastaro honetan zehatz-mehatz ezagutuko dituzu TikTok sistemaren funtzionaltasunak, ekosistema eta hizkuntza. Zati teorikoago bat konbinatuko dugu, non ikusiko ditugun banan-banan gure bideoak sortzeko eta zabaltzeko funtsezko funtzionalitateak eta adibide inspiratzaileen berrikuspenaren zati bat.
PROGRAMA
• TikTok interesgarria al da nire negoziorako?
• Nola funtzionatzen du ikusgarritasunak TikTok sarean? Uler dezagun zure algoritmoa.
• Nolakoa da merkatua TikTok sisteman
• TikTok zerbitzuaren funtzionalitate nagusien zuzeneko errepasoa.
• Zure negozioa aurkezteko eta bideoak sortzeko gomendioak
• TikTok Business
• Nola aztertu zure emaitzak