Online
Zoom gela
DOHAINIK bazkide diren enpresentzat
95€ bazkide ez diren enpresentzat (BEZa salbuetsia)
95€ bazkide ez diren enpresentzat (BEZa salbuetsia)
Estrategia digital bat ezartzen denean, erakundeak beren ekintzen funtzionamenduari buruzko datuak biltzen hasten dira. Horrek analitika digitalaren diziplina sorrarazten du, zer, nola, noiz eta zenbat neurtu erabakitzeko aukera ematen baitu. Hainbat tresna daude prozesu horretan laguntzeko. Google Analytics, Google Tag Manager edo Hotjar dira ezagunenak, baina ez bakarrak. Garrantzitsuena da web-ean salmenta- eta posizionamendu-prozesu osoa aztertzea ahalbidetuko duen neurketa-estrategia diseinatzea.
HELBURUAK:
- Neurketa-estrategia baten garrantzia ulertzea nire enpresaren webgunean
- Neurketan lagunduko duten tresnak hedatzea
- Emaitzak interpretatzea, ekintza digitalak ezartzeko erabakiak hartzeko
PROGRAMA:
- Estrategia digitala datuak neurtzeko
- Neurtzeko tresnak
- Konbertsio-funnela nire webgunearen barruan
- KPIak eta metrikak nire estrategia optimizatzeko