Online
Zoom gela
DOHAINIK bazkide diren enpresentzat
95€ bazkide ez diren enpresentzat (BEZa salbuetsia)
95€ bazkide ez diren enpresentzat (BEZa salbuetsia)
Lead batek zure enpresaren webgunea bisitatzen duenean jasotzen duen lehen inpresioa kontuan hartzen du, baita zure enpresaren LinkedIneko orria bisitatzen duenean ere. Bilatu zure enpresa Googlen, lehen emaitzen barruan LinkedIneko enpresa-orria agertu beharko litzateke. Horrela ez bada, galdetu zer egiten ari zaren aukera horiek galtzeko.
Baina zein enpresek izan beharko lukete profila LinkedInen? Nola sortzen dut enpresa-orri bat LinkedInen? Zer da garrantzitsua atal bakoitzean jartzea? Zer irudi proiektatzen dio LinkedIn-en nire enpresa-orriak nire publiko objektiboari?
HELBURUAK:
- LinkedIn-en enpresa-orri bat sortzeko gakoak ezagutuko dituzu, zure profil pertsonalean konfiantza sortzen laguntzeko zuzentzen zaren publikoa erakarriko duena.
- LinkedIn-en enpresa-orri bat nola diseinatu, sortu eta editatu jakingo duzu, nori zuzentzen zaion eta bere bezeroei nola laguntzen dien azkar transmiti dezan.
- Egiaztatuko duzu nola lor dezakezun ahalik eta kontaktu gehien erakartzea zure enpresa-orria bisita dezaten eta jarraitzaile bihur daitezen presionatu gabe.
- Zure jarraitzaileak identifikatzen ikasiko duzu, baita haien ezaugarriak eta sektoreak ere, haiekin elkarrizketak hasten direla egiaztatzeko.
PROGRAMA:
- Zer da enpresa-orri bat LinkedIn-en?
- Zer erabilgarritasun du
- Atal nagusiak.
- Nola sortu enpresa-orri bat
- Enpresa-orri bat administratzea
- Adierazleak
- Argitaratu edukia
- Zure enpresa aipatzen duten argitalpenetan parte hartzea
- Nahi dituzun argitalpenak komentatzea.
HIZLARIA: Borja Rodrigo, RINGSPANN IBERICA-ko zuzendari nagusia https://www.linkedin.com/in/borjarodrigo/