Online
Zoom gela
DOHAINIK bazkide diren enpresentzat. 95€ bazkide ez diren enpresentzat (BEZa salbuetsia)
Linkedin bezero potentzialak bilatzeko kanal nagusia bihurtu da, eta aukera ematen digu haiekin konektatzeko, telefonoz aurkitzen ditugun iragazki deserosoak gaindituz, interesatzen zaizkigun pertsonei mezuak bidaltzeko, zaborretara joan gabe, eta, are gehiago, komunikazio-estrategia on bati esker, haiek gure atea uki dezaten lortzeko.
PROGRAMA:
- Zer da LinkedIn?
- Helburuak LinkedIn-en
- 3 hankako aulkitxoa.
- Lehenengo hanka: profil pertsonala eta enpresaren profila
- Bigarren hanka: kontaktuen sarea.
- Hirugarren hanka: sarean parte hartzea.
- Inbound estrategia (sedukzioa) eta Outbound estrategia (lead ehiza)
- Zure profilera lead erakartzeko lau modu.
- Lizentziak doan, Premiuma, Gatz Nabigatzailea
- Lead-en bilaketa eta kudeaketa.
- Estrategia organikoak eta ordainpekoak.
HIZLARIA:
Borja Rodrigo. RINGSPANN IBÉRICAko zuzendari nagusia, “Las 4 Cs de LinkedIn” eta “Strategic Social Selling” liburuen egilea. https://www.linkedin.com/in/borjarodrigo/