-
Kanpaina bihar, asteartean, apirilaren 13an, hasiko da. Bonuen erosketa eta trukea maiatzaren 5ean hasiko da.
-
Kanpaina berriak berrikuntza nabarmenak ditu. Berrikuntza horien artean, eta iazko arrakastaren ondoren, bonu gehiago (64.115) jarriko ditu zirkulazioan, Udalak milioi bat euroko inbertsioa eginda; horrek 4,4 milioi euroko negozio-bolumena suposatuko du hirian. Gainera, establezimendu mota berriak gehitu dira, hala nola irudi pertsonaleko zerbitzuak (ile-apainketa, estetika, masajeak), argazkigintza, garbitegiak eta gimnasioak.
-
Bonuak berriz ere 30 eurokoak izango dira (15 euro Udalak jarriko ditu eta beste 15 erosleak), eta www.bonobilbao.eus webgunearen bidez edo Kutxabanken sarrerak saltzeko eta jasotzeko kutxazainetan eskuratu ahal izango dira. Berrikuntza gisa, 65 urtetik gorako pertsonek dendetan bertan erosi ahal izango dituzte bonuak, hedabide digitalak erabiltzen ez dituzten kolektiboengana ere iriste aldera.
Bilboko Udalak bihar, asteartean, apirilaren 13an, jarriko du abian Bilbao Aurrera 2021 Planari dagokion Merkataritzako Bilbao Bonuen kanpaina. Kanpaina hori udal ordezkaritza duten talde politikoekin adostutako neurrien multzoa da, eta iaz bultzatutako lehen planaren jarraipena da.
Helburua, berriz ere, hiriko kontsumo zuzena bultzatzea da, pandemiaren eragina handiagoa den sektoreei laguntzeko, barrutien araberako banaketa espezifikoarekin, auzo guztietan eta hurbileko saltokietan izango duen eragina bermatzeko.
Horrela, aurreko urteko Bilbo Bonuen arrakastaren ondoren, aitzindaritzat jotzen den ekimen batekin, Udalak aktibatu egingo du, eta gainerako sektoreetatik (kultura, ostalaritza eta turismoa) bereizita, merkataritzara zuzendutako kanpaina, berrikuntza handiekin.
Lehenik eta behin, establezimenduen atxikipena astearte honetan, apirilaren 13an, hasiko da web plataforma berean, www.bonobilbao.eus, eta atxikitakoei epigrafe berriak gehituko zaizkie, hala nola:
-
Irudi pertsonalaren arloko zerbitzuak (ile-apainketa, estetika, masajeak), argazkigintza, garbitegiak eta gimnasioak.
AURREKONTU HANDIAGOA ETA BONU GEHIAGO
Aurrekontu handiagoa eta bonu gehiago ere egongo dira. Udalak aurten bideratuko duen partida milioi bat eurokoa izango da, eta 4,4 milioi euro baino gehiagoko negozio-bolumena sortuko du hirian; guztira, 64.115 bonu izango dira (aurreko kanpainan 48.727 bonu izan ziren).
Berriz ere, bonuak 30 eurokoak izango dira, erdia Udalak jarriko du (15 € Udalak eta 15 € herritarrek), eta www.bonobilbao.eus web plataforman eta Kutxabanken sarrerak saltzen dituzten kutxazainetan erosiko dira.
Orain, berrikuntza gisa eta eten digitala hausteko asmoz, 65 urtetik gorako pertsonek ere erosi ahal izango dituzte atxikitako establezimenduetan (bonuak agortu arte), NANa aurkeztu ondorik. Erosteko ordainketa-sistema kreditu-txartela edo eskudirutan izango da. Helburua da teknologia berriak erabili ohi ez dituzten pertsonek ere Bilboko Bonuen abantailez baliatu ahal izatea.
ESKURATZE/TRUKATZE DATA ETA BONU KOPURUA
Bonuak erosteko eta trukatzeko data maiatzaren 5ean hasi eta ekainaren 30ean amaituko da (edo bonuak agortu arte). Kanpaina udaberriko denboraldian zentralizatzeko aldi laburragoa da -beste berrikuntzetako bat-.
NAN bakoitzeko bonu kopuruari dagokionez, orain 5 erosi ahal izango dira (aurreko kanpainan 20 ziren, merkataritza, kultura, ostalaritza eta turismoko lau faseetarako banatuta; azken hori oraindik aktibatu gabe dago).
Era berean, erosketa-txartel bakoitzeko, gehienez 4 bonu eskuratu ahal izango dira. Jakina denez, erosketa egiteko unean, erabiltzaileak bonuaren QR kodea aurkeztu beharko du, edo, hala badagokio, inprimatuta entregatu. Gainera, Bilbao Bonuak bateragarriak eta metagarriak dira administrazioek abian jarritako beste edozein bonurekin.
Establezimenduei doakienez, muga 150 bonukoa da.
ESTABLEZIMENDUAK ATXIKITZEKO DATU GARRANTZITSUAK
Arestion esan bezala, saltokiei atxikitzeko hasiera-data apirilaren 13an abiarazi zen, modu jarraituan. Alta emateko plataforma aurreko kanpainako bera da, www.bonobilbao.eus, programa honetarako berariaz egindako webgune erraza, eta, horrezaz gainera, datu guztiak bertan izango ditu (erositako bonuak, trukatutakoak, likidatutakoak…).
Udalaren edo erakundeen arteko 2020ko kanpainari atxikita daudenentzat, ez da beharrezkoa izango beste alta oso bat egitea; izan ere, esteka bat duen mezu elektroniko bat jasoko dute Bono Bilbaoren baldintza berriak onartzeko eta datuak betetzeko/eguneratzeko.
Gogoratu behar da, halaber, Bilbon hainbat establezimendu dituzten eta IFK bakarra duten negozioen kasuan, guztiak banaka atxiki ahal izango direla.