Bezeroenganako fidelizazio-proiektua
CECOBIk, Eusko Jaurlaritzako Merkataritza, Kontsumo eta Turismo Sailarekin lankidetzan, iazko mystery shopper proiektuaren ondoren, ikusi dugu gehien hobetu den arloetako bat bezeroak leialtzea izan dela.
Horregatik, 2023. urte honetan, ikuspegi berri batetik aldaketa eta etengabeko hobekuntzarako dinamika bat ezartzen inplikatzea proposatzen dizuegu; salmentak bultzatzeko modu propio bat ezartzea.
Zer onura ekarriko dizkit bezeroak fidelizatzeko proiektuan parte hartzeak?
- Egiten ditugun leialtze-ekintzak egokienak diren aztertzea
- Fidelizazio-estrategia pertsonalizatua definitzea
- Leialtze-estrategiaren ekintzak ezartzen hastea
Nork har dezake parte?
Bizkaiko enpresak, merkataritzako azpisektore desberdinetakoak, ile-apaindegien eta edertasun-aretoen sektoreak barne.
Parte hartzen duten saltokientzako kostua
Proiektuak % 100eko dirulaguntza du.
Nola gauzatzen dugu bezeroen fidelizazio-proiektua?
Proiektuan interesa duten saltokiak aurrez inskribatzea, aukera hauetako baten bidez:
Webgunearen formularioa
• Helbide elektronikoa: info@cecobi.es
• 94 400 28 00 telefonoan
2. Inskripzioa baliozkotu ondoren, saltoki bakoitzari honako hauek hartuko zaizkio kontuan:
-Taldean. Fidelizazio-estrategia bat definitzeko eta ezartzeko kontuan hartu beharreko oinarrizko alderdiak landuko dira. Era berean, aholkularitza-faseari arrakastarik handienarekin ekiteko beharrezkoak diren aurretiko hausnarketak eta lanak ere aurreratuko dira. Eta,
– Banaka. Aholkularitzaren atalean, honako hauek landuko dira: negozioa aztertzea eta aldez aurretik landutako estrategiak berrikustea, jarraitu beharreko sistematika eta prozedura definitzea, landutako informazioa eta sistemak biltegiratzea, informazio-edukia garatzea eta landutako leialtze-programa berrian abiaraztea eta laguntzea.