GOOGLE MY BUSINESS: Zure enpresa Interneten ikusgai
CECOBIk, Eusko Jaurlaritzako Merkataritza, Kontsumo eta Turismo Sailarekin lankidetzan, aholkularitza digitaleko etengabeko zerbitzua eskainiko du, online posizionamendua hobetzeko, Google My Business fitxaren ezarpenaren eta optimizazioaren bidez.
Tokiko posizionamendua hobetzeko funtsezkoa den Googleren doako tresnaren bidez, saltokiak aukera du erakusleiho birtual bat sortzeko, enpresaren informazioarekin, berrikuntzen argitalpenekin edo produktuekin, bezeroekin elkarreragiteko.
Zer onurak ekarriko dizkit Google My Business proiektu honetan parte hartzeak?
- Nire enpresak Interneten duen kokapena eta irudia hobetzea
- Nire enpresaren informazioa inplementatzea eta optimizatzea Googleren fitxa komertzialean
- Nire enpresaren eta nire produktu/zerbitzuen erakusleiho birtuala sortzea
- Aditu baten aholkularitza hobetzeko erronka berriak lortzen laguntzeko
Nork parte har dezake?
Merkataritzako azpisektore hauetako Bizkaiko enpresak:
– Elikadura
– Etxeko ekipamendua
– Pertsonaren ekipamendua
– Ile-apaindegiak eta estetika
Parte hartzen duen saltokiarentzako kostua
Proiektua %100 diruz-lagunduta dago
Nola gauzatzen dugu Google My Business proiektua?
1. Aurreinskripzioa egitea proiektuan interesa duten saltokiak behean aurkituko duzun formularioan
2. Inskripzioa baliozkotu ondoren, saltokiaren Googleren fitxa komertziala berrikusiko da, antzemandako beharren arabera ekintza-lerro onena aukeratzeko:
o Aholkularitza, saltokiak berak bere online fitxan aldaketak eta hobekuntzak egin ahal izan ditzan,
o Inplementazio eta optimizazio zerbitzua, zeinean CECOBIren taldeak zuzenean lan egiten duen eta ezartzen dituen saltokien profiletan hautemandako hobekuntzak, betiere saltokiak aldez aurretik baieztatuta. Honako atal hauek berrikusiko dira, besteak beste:
• Enpresari buruzko informazioa:
o Izen komertziala
o Enpresren kategoria
o Enpresaren deskribapena
o Webgunea
o Helbidea
o Harremanetarako datuak
o Saltokiaren ordutegia
o Bidalketa zerbitzua
o Bestelakoak
• Enpresari buruzko informazio bisuala:
o Logotipoa
o Establezimenduaren argazkiak
o Produktuaren/zerbitzuaren argazkiak
• Argitalpenak:
o Nobedadeak
o Produktu/zerbitzu berria
o Eskaintza berria
o Ekitaldia
• Ezaupideak:
o Ezaupideen kudeaketaren garrantzia
3. Ezarritako aldaketak ebaluatzeko jarraipena egitea, eta egon daitezkeen hobekuntzak denboran doitzen joatea.
4. Txosten bat egitea gomendioekin, saltokiak berak bere fitxa modu autonomoan elikatzen jarrai dezan.